kickpet.reismee.nl

Waldkirch / Hellendorf / Margraten

Waldkirch - Hellendorf: Met zon en al een behoorlijke temperatuur ’s ochtends vertrokken. Gereden via Obernai (Frankrijk) en o.a. de col de Valsberg. Toen we de Rijn wilden oversteken was er helaas geen veer te bekennen. Een tandeloze Duitser (kruising tussen Tedje van Es en Dirk) op een Kawasaki racer wilde ons wel naar een volgende oversteek brengen. Super aardig van hem. Na de oversteek, via een brug, enkele dorpen verder, zijn we onze reis vervolgd richting hotel Struppshof. Het was echt bloedje heet en dan met al die kleren aan. We waren blij toen we arriveerden. Na het eten nog een wandeling langs een beekje gemaakt.

Hellendorf - Margraten: Vandaag nog een laatste mooie route richting huis. Het is vandaag weer erg heet en dat betekent zweten op de motor. De route ging voor een groot deel langs de Our, de ene keer in Duitsland en de andere keer weer in Luxemburg. Toen het rond twaalf uur erg heet was hebben we een stukje snelweg gereden, maar ook dat is erg heet, dus maar weer binnendoor. Op de Baraque Michel nog een salade gegeten en toen naar huis.

En nu weer thuis:In Italië was Arpino het meest verrassende stadje. De overnachtingplaatsen liepen uiteen van luxe, idyllisch, eenvoudig, bio, paradijsjes; ze hadden allemaal wel iets bijzonders. Het eten in Italië was geweldig; dat hebben we al gemerkt aan ons gewicht. Dat wordt dus ‘abspecken’/’op regime’ de komende tijd.

We hebben genoten van de afgelopen twee maanden, maar helaas komt aan alles een keer een eind. Jack gaat komende maandag (5 juli) weer werken; ik heb nog anderhalve week vrij, tot 15 juli. We bedanken iedereen voor de reacties en het meelezen/meeleven. We wensen jullie nog een mooie zomer, fijne vakantie, succes met huizen en bouwen, enz. en hopen jullie snel weer te zien.

miriam

Deze 2 maanden zijn super snel voorbij gegaan,
maar wat jullie gehad hebben dat neemt niemand jullie meer af.
Groetjes fam Hamers

M&M

Welkom thuis!

Huub

Dag Elly & Jack,
Wat een heerlijk verslag en dito pica's. Geweldig om een paar keer week jullie verrichtingen te mogen volgen. Dat zal een zeer verfrissende geest en honderden foto's tot gevolg hebben. Fijn te lezen dat jullie EN de 'brommer' weer in goede staat zijn gearriveerd. Welcome back, Huub.

Els Frissen

Hallo Elly en Jack,
Wat zijn die weken omgevlogen. Het lijkt wel of jullie pas een paar weken weg zijn. Zo'n vakantie zou jaarlijks verplicht moeten zijn. Maar bij het BSC hangen we 15 juli de vlag uit. Welcome back!
Groetjes,
Els