kickpet.reismee.nl

Op naar "Bella Italia"

We zijn inmiddels alweer een paar dagen thuis en hebben nog steeds last van de jetlag, dit zal nog wel even duren. We kijken terug op een geweldige reis. ‘On the road again’ is misschien wel het meest toepasselijk voor Amerika. Het is een heerlijk land om onderweg te zijn. Wat was het mooist. Wij weten het niet. Alles had iets eigens en was op unieke wijze indrukwekkend, of het nu de parken waren, het landschap dat we onderweg tegenkwamen of de oude mijnstadjes. De mooiste plek waar we met onze camper gestaan hebben was Mather Campground in het Grand Canyon National Park. Nu zijn we ons materieel en fysiek aan het voorbereiden op de Italiereis. Deze voorbereiding bestaat uit motor poetsen, wasjes doen, therapeut bezoeken, pedicure, kapper etc. .... Of we net zo frequent deze website kunnen uploaden in Italië weten we nog niet. In Amerika had bijna iedere (commerciële) campground ‘Free Wifi’. Jullie zullen het zien. In de links zullen we de websites van de overnachtingsplekken opnemen voor de geïnteresseerden.

Voor iedereen die met vakantie is of nog moet gaan in de komende weken heel veel plezier en geniet ervan. Wij horen wel via dit blog hoe het iedereen vergaat in het buitenland en/of Nederland.

M&M: helaas hebben we de koningin niet persoonlijk de hand kunnen schudden en de rotstuin is nog niet tot in onze straat uitgebreid. Wel hebben we nog een ander nieuwtje vernomen nl dat wij waarschijnlijk nieuwe buren krijgen; het ‘oude’ huis van Roel en Cyrille is tijdens onze afwezigheid te koop gezet. Hopelijk kopen onze oude buren het stulpje terug als vakantiewoning. kunnen ze weer geregeld noar ’t look komen.

john en rosita

ook een fijne reis naar italia.
en veel genot van de italiaantjes en hun heerlijke pasta's.

groet, john en rosita.

miriam, jo, tim, natasja

Wij wensen jullie een fijne vakantie en super mooi weer.

Groetjes Miriam,Jo,Natasja,Tim

JMDD

Wij wensen jullie een hele fijne veilige reis tot onder in de laars en weer terug. We zullen jullie volgen via deze site.

Gr. JMDD

Kitty smeets

Hoi Elly en Jack,

Weer veilig geland in ons landje!!

Jonge, Jonge alweer terug uit het wilde westen van Amerika. Nog even dan gaan wij dit stukje van de wereld ook verkennen. Na jullie verhalen, duurt het ons te lang!

Op naar Bella Italia.
Wij wensen jullie een heel prettig vervolg van jullie vakantie.

Groetjes uit Kunder.
Arnold Kitty en Sven

M&M

Even back to normal; hoe was je werkdag Jack? En dan weer op weg voor een volgende ervaring. We zijn benieuwd wanneer jullie terugzijn wat beter beviel: de camper of de motor.

Nog een persoonlijk nieuwtje: morgen heb ik mijn 2e motorles;-)

Roel en Cyrille

Hoi Elly en Jack,

Een hele fijne tijd in Italie, we gaan jullie weer volgen via jullie reisverslag.
Als jullie terug zijn komen we weer eens vlug naar 't look.
Leuk plannetje om ons oude huis weer terug te kopen, zouden wij weer onze "oude buren op nr. 65" terug krijgen.....was een leuke tijd.
Maar... we blijven toch maar in Amie, bevalt ook goed.

Nogmaals groetjes en tot horens !!!

Cyrille en Roel