kickpet.reismee.nl

Geland

Afgelopen zaterdag hebben Jo en Miriam ons naar de trein gebracht. Hoefden we niet met de koffers in de bus. Daarna met de trein naar Amsterdam/Schiphol en die was lekker rustig vanwege het weekend. We hadden een nacht geboekt in hotel CitizenM, 5 minuutjes lopen van station Schiphol. Een fraai design hotel met een compacte kamer waarin alles high tech was, een leuk speeltje voor Jack. Verder was het hele hotel ingericht met Vitra Design meubels.

De volgende ochtend op tijd naar Schiphol om in te checken, helaas was dat niet online gelukt omdat ze de naam van Kronenberg aan elkaar geplakt hadden (vankronenberg). Ontbeten en daarna de rest van de procedure bij het onboarden en toen het vliegtuig in. In het begin voelt het toch als een haring in een ton als je zit, maar ook dat went. Alleen het lange zitten blijven we toch niet echt prettig vinden, maar dat zal wel niemand vinden. De afstand hadden we niet in zo’n korte tijd met de motor kunnen afleggen. Dus hoor je ons verder ook niet klagen.

Bij aankomst in San Francisco ging het bij de shuttledienst helaas niet zo voorspoedig. Dit heeft ons nogal wat tijd gekost. Uiteindelijk waren we om ca 17.30 uur lokale tijd bij het hotel.

Eerst een paar uurtjes geslapen en daarna toch maar even wat gaan lopen en intussen hadden we ook wel weer honger gekregen. We hebben bij het eerste Amerikaanse restaurant gegeten: Fresh Mex. Een lekkere taco met voor Jack een Mexicaans bier.

Het is nu maandagochtend 7.00 uur en zo dadelijk gaan we San Francisco verkennen.

Guy

En hoe smaakt het Mexicaans bier?

Carol en Wim

Hallo wereldreizigers !!

Wij willen jullie een fantastische vakantie wensen. Geniet er maar van !

En Jack, de eerste reuzen heb ik al weer uit de vijver van Voerendaal gesleurd. Als je terug bent gaan we nog eens samen?

Veel en plezier en tot Kijk !!

groetjes van Carol en Wim

Huub

Hi Elly & Jack. Vanuit het exotische Bangkok wil ik jullie graag een fantastische trip wensen. En met een start vanuit het CitizenM is het al aardig gelukt.
Happy Travelling. Huub.

anne en jeroen

wwaaauuwww... klinkt nu al allemaal super :D

heel veel plezier..en geniet er maar goed van..voordat je het weet is het voorbij...

groetjes anne en jeroen