kickpet.reismee.nl

Nog een paar dagen

Mijn eerste echte vrije dag zit er inmiddels op, die van Jack begint over een paar dagen. Het is toch nog een beetje onwerkelijk. Bijna 3 maanden vrij. De komende dagen staan helemaal in het teken van ons vertrek as zaterdag.

De laatste inkopen doen, tuin en huis nog een beetje bijwerken en dan inpakken.

Afgelopen weken was het wel nog even spannend met de vulkaan Eyjafjallajokull in IJsland. We gaan er van uit dat hij nu wel uitgespuwd is en er geen aswolken meer komen die het luchtverkeer helemaal in de war sturen.

Het vorige bericht was een beetje ongecontroleerd de wereld ingestuurd. Het wachtwoord was nog niet verwijderd. Als het goed is kan nu iedereen onze berichten lezen.

Ons volgend bericht zal uit Amerika komen.

Maar eerst gaan we zaterdag met de trein naar Amsterdam waar we overnachten in CitizenM op Schiphol om vervolgens zondagochtend in het vliegtuig te stappen.

Groeten voor iedereen en we horen graag iets van jullie via deze site.

M&M

Nou gaat het echt worden! Alvast een goede reis gewenst. Bij ons liggen de vakantiespulletjes ook al klaar. Hopelijk blijft die vulkaan met die moeilijke naam rustig t/m maandag. We blijven jullie volgen en zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

Gertie en Arno

yes, het gaat bijna beginnen en wensen jullie een fantastische reis en horen graag vanuit de USA.

Guy

Drie maanden vrij, dat zou ik ook wel willen. Maar dat geldt dus alleen voor jou, Elly. Want Jack "moet" nog even terug komen tussendoor. Hoe dan ook: ik wens jullie alvast een hele spannende tijd toe in the Far West. En alles goed in de gaten houden, Jack. Zodat wij vanaf 27 juli van jullie ervaringen kunnen profiteren.

Nanny en Eric

Via Guy jullie weblog doorgekregen. Ook wij zijn zeer benieuwd naar jullie belevenissen in het verre VS.
Heel veel plezier en een goede en veilige reis toegewenst.

kitty, arnold en sven

Hallo Elly en Jack,

God, wat gaat de tijd rap, ik weet nog dat we erover spraken tijdens verjaardag van Sven.

Wij wensen jullie een geweldige, spannende en natuurlijke veilige reis toe.

Wij zijn natuurlijk ook benieuwd hoe het jullie bevalt.
Voor ons het nog te vroeg om af te tellen.

Groetjes, en we zullen jullie stappen volgen, via de deze weblog.

Kitty, Arnold en Sven

Riny & Rob

Hallo Jack en Elly,
We wensen jullie een fijne tijd in Amerika toe. Geniet er van en eet niet te veel big mac's.
We zijn benieuwd hoe het jullie daar bevalt. Kom goed thuis en beland niet in de ghetto's.

Groetjes Riny en Rob

Kleine Piet Caalsjen

Geweldig ... nu kan ik virtueel met jullie meereizen! Op Amerikaanse wijze wens ik jullie 'Have fun in America ... break a leg!'

noud en gerda

hoi jack en ellie, zijn jullie goed aangekomen in amerika. hopelijk is het weer daar beter als hier
prettige reis verder
groetjes noud gerda

Guy

Enneh ..... Hoe is Frisco? Al in Chinatown gegeten?

Inez en Remmelt

Ik ben benieuwd naar de update!

Vol spanning wacht ik hier achter mijn PC'-tje in mijn kleine werkkamer in Cuijk!

Have fun!
Inez

Sietze, Marij en de guys

Jack en Elly,

Geniet van alles wat op jullie pad komt! Heerlijk hoor een paar maanden vrij. We blijven jullie volgen.......
groetjes vanuit Brunssum