kickpet.reismee.nl

Vertrek naar IJsland

Na ca een jaar lang praten, internetsurfen, lezen, potentiele medereizigers polsen, etc… vertrekken Peter, Jack en ik naar IJsland.

De reserveringen voor de boot en overnachtingen zijn gemaakt en dus kan de reis beginnen. Vanavond worden de laatste voorbereidingen getroffen voor de routes op de GPS van Peter. Dan, morgen nog koffers pakken en overmorgen richting Denemarken via Duitsland om vanuit Hirtshals met de boot naar Torshavn (Faroer eilanden) te reizen.

Op deze site kun je onze (koude?) reis volgen aan de hand van verhalen en foto’s, voorzover we internetverbinding hebben. Via de kaart kun je zien waar we ons bevinden en waar we zijn geweest.

We zien je graag terug op ons reislog. Reageren mag.

Groetjes,

Elly, Jack & Peter

Reacties

Reacties

Marc en Monique

Afgelopen zondag tijdens een motortocht door het altijd mooie Brabant, vroegen wij ons nog af wanneer jullie nou vertrekken. En ziehier het antwoord.

Heel veel plezier met z'n drietjes. Geniet ervan en wij smullen weer mee van jullie verhalen.

PETER

Mijn garmin heeft moeite te begrijpen wat we willen.

Het lukt nog effe niet.
Jack gaat t morgen nog proberen
ik duik in bed.

Sietze en Marij

Geniet van de geisers, mooie omgeving etc etc. We zijn erg benieuwd naar jullie verslagen.

groetjes,

horst+prisca

wir wünschen euch eine super tolle reise ohne unfall
für peter: die gamin machen immer was sie wollen ;-)))
liebe und herzliche grüsse

bep mergelsberg

Goeie reis. Ik verheug me op de foto's en verslagen!
Lieve groeten,

Josee mergelsberg

Hallo Peter, Elly en Jack,
Ik zal jullie verslagen volgen, mooie reis en pas goed op jullie zelf.
Josee en Lambert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!